Indlæser EfterUddannelse.dk - vent venligst...
Spring til indhold
Information om brug af cookies. Når du bruger www.efteruddannelse.dk, accepterer du, at vi anvender cookies -
Læs mere
Børne- og Undervisningsministeriet

Kursusbeskrivelse

‹ Tilbage til forsiden

‹ Tilbage

Business College Syd
Sdr. Landevej 30
6400 Sønderborg
www.bcsyd.dk

Synlighed i detailhandlen, service og komm

AMU - ArbejdsmarkedsuddannelserSynlighed i detailhandlen, service og komm AMU fag afsluttes med en prøveSærlige adgangskrav til kurset:IngenHvad kan du efter at have fulgt dette kursus?

Fagnummer45350 -

Kundeservice i detailhandelen

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Salgsmedarbejderen kan yde kundeservice, der er i overensstemmelse med butikkens serviceprofil, servicekoncept og målgruppens forventninger, og kan derved tiltrække og fastholde kundegruppen.Medarbejderen kan ved sin sprogbrug og adfærd matche de enkelte kundetyper, for dermed at tilføre kunden behovsopfyldelse og give en god indkøbsoplevelse. Salgsmedarbejderen kender betydningen af god kundeservice for butikkens omsætning og indtjening.Salgsmedarbejderen kan ud fra diverse markedsføringsmaterialer, erhvervet bl.a. via elektroniske medier, vurdere kundernes forventninger til god service.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer40995 -

Nye kunder via viral markedsføring

Målgruppe: Målgruppen er medarbejdere og selvstændige, der til daglig arbejder med markedsføring i handels- og servicevirksomheder.

Deltageren kan med udgangspunkt i virksomhedens e-strategi (markedsføringsstrategi på Internettet) anvende viral markedsføring til at styrke virksomhedens online markedsføringsindsats.Deltageren kan anvende forskellige virale markedsføringsmedier og -kanaler, herunder sociale netværk, nichesites, communities, blogs mm., og kan vurdere hvilke og hvornår de skal bringes i spil i forhold til virksomhedens ønskede målgruppe.Deltageren kan bistå ved udarbejdelsen af en markedsføringskampagne og kan placere/uploade den i de relevante medier.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer47189 -

Online kundeservice og -rådgivning

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med webbaserede tjenester til virksomhedsprofilering. Medarbejderen arbejder inden for fx salg, markedsføring, kommunikation eller administration.

Deltageren kan anvende online services og tjenester, herunder webbaserede fora og netværk til kommunikation med og servicering af virksomhedens kunder, leverandører og samarbejdspartnere.I forbindelse med online vejledning og rådgivning af kunder om virksomhedens produkter og serviceydelser kan deltageren sikre, at lovmæssige krav overholdes i relation til elektronisk markedsføring og handel.Med sigte på at yde en optimal og integreret service kan deltageren kommunikere med og servicere kunden via såvel elektroniske medier som websider, herunder fx blogs, e-nyhedsbreve og mails samt telefonisk og i denne forbindelse vurdere, hvornår en personlig face-to-face rådgivning med fordel kan benyttes.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer47341 -

Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier. Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne. Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer49438 -

Værdi og kvalitet i oplevelser og events

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med salg, service, udvikling, planlægning, koordinering og gennemførelse af events og oplevelser for virksomhedens kunder, medarbejdere, medlemmer m.m.

Deltageren kan i et samarbejde udvikle, planlægge, koordinere og gennemføre oplevelser og events. Deltageren arbejder med events og oplevelser ud fra en relevant viden om f.eks. geografiske og kulturelle forskelle, virksomhedsprofiler og koncepter, eventtype og målgruppe. Deltageren har en forståelse af at oplevelser og events skal skabe værdi for gæster og kunder. Deltageren har en forståelse af projektøkonomi og kan på grundlæggende niveau opstille pris, budget samt en projektplan. Deltageren kan deltage i evaluering og vurdering af oplevelser og events, af deres gennemslagskraft samt værdien af eventen.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden


Undervisningssted
Mommark
Mommarkvej 374
6470 Sydals
Kviknummer
537411k0794420
Startdato
26-10-20
Slutdato
25-11-20
Undervisningstidspunkt
Kl. 08:00-15:25
Undervisningsform
Dagundervisning
Garantikursus
Nej
Min. deltagerantal
10
30
Tilmeldingsfrist
06-11-20
FagDageNormpris*
Kundeservice i detailhandelen2252
Nye kunder via viral markedsføring2252
Online kundeservice og -rådgivning2252
Sociale medier som kommunikationskanal i detail1126
Værdi og kvalitet i oplevelser og events2252
Samlet kursuspris:*
1134 kr.
*Kursister med videregående uddannelse skal betalefuld pris.
Kontakt
Karen Clausen
73407914
kac@bcsyd.dk
Hvis du vil tilmelde dig et enkelt fag, så henvend dig til uddannelsesstedet.
Deltagerpris med statstilskud
For AMU-, VEUD- og GVU-kurser samt deltidsuddannelser er normprisen reduceret med statstilskud, som bortfalder hvis kursisten ikke tilhører målgruppen for almen og erhvervsrettet voksenuddannelse. Kursister med videregående uddannelse og ledige skal betale fuld pris. Desuden skal kursister fra Grønland eller Færøerne, der ikke har bopæl eller beskæftigelse i Danmark betale fuld pris for AMU-kurser.

GVU giver gratis kurser
Hvis du tager AMU-kurser som del af din GVU (Grundlæggende VoksenUddannelse) deltager du gratis, uanset den pris, der er angivet. Og du er stadig berettiget til tilskud.

Kursustilskud
Du kan muligvis få tilskud til erhvervsrettet efteruddannelse, fx VEU-godtgørelse, befordringstilskud og kost og logi. Læs mere om kravene og mulighederne for tilskud på www.borger.dk.

Betalingsloven
Hvis du er omfattet af betalingsloven, skal kommunen/jobcenteret godkende din efteruddannelse. På Undervisningsministeriets hjemmeside, kan du se, hvem der er omfattet af betalingsloven.www.uvm.dk


Ledige
Du kan ikke selv tilmelde dig kurser på EfterUddannelse.dk, hvis du er ledig. Men du kan printe kursusbeskrivelsen og henvende dig til dit jobcenter med ønsker om efteruddannelse.

Ledige pladser
Hvis det kursus, du gerne vil tilmelde dig er fyldt op, kan du kontakte uddannelsesstedet for at blive skrevet på venteliste.
Gå til STIL's hjemmeside