Indlæser EfterUddannelse.dk - vent venligst...
Spring til indhold
Information om brug af cookies. Når du bruger www.efteruddannelse.dk, accepterer du, at vi anvender cookies -
Læs mere
Børne- og Undervisningsministeriet

Kursusbeskrivelse

‹ Tilbage til forsiden

‹ Tilbage

IBC International Business College
Birkemosevej 1
6000 Kolding
www.ibc.dk

Social media manager

AMU - ArbejdsmarkedsuddannelserPå Social Media Manager kommer du i dybden med de sociale platforme. Du lærer at "lytte" efter dine besøgende, at bygge applikationer målrettet brugerne, placere din virksomhed i matrixen for den perfekte storm samt inspirere medarbejdere og levere ekstraordinære oplevelser til kunderneSærlige adgangskrav til kurset:IngenHvad kan du efter at have fulgt dette kursus?

Fagnummer49556 -

Anvendelse af sociale medier i virksomheden

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med markedsføring, kommunikation og kunderådgivning via sociale medier i virksomheden.

Deltageren kan anvende sociale medier til markedsføring og branding af virksomheden. Deltageren kan formulere tekst, anvende billeder, konkurrencer, storytelling og andre midler på de sociale medier, til at kommunikere med virksomhedens kunder, leverandører og andre interessenter. Deltageren kan anvende sociale medier til målrettet at fastholde og tiltrække kunder, samt udbygge kundeloyalitet i virksomheden. Deltageren kan medvirke ved udvikling af virksomhedens e-koncept og kan anvende sociale medier, der understøtter virksomhedens e-strategi. Deltageren kender lovmæssige krav ved brug af sociale medier, herunder GDPR.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer48319 -

Multikanalmarkedsføring - anvendelse

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital markedsføring eller ser en fremtid i at arbejde med digital markedsføring på tværs af kanaler.

Deltageren kan bidrage til at optimere virksomhedens omnichannel markedsføring. Deltageren kan anvende data målrettet med det formål at vurdere samt justere den marketingindsats som fungerer på tværs af kanaler.Deltageren kan på baggrund af data selv komme med forbedringsforslag eller udvikle nye løsninger inden for virksomhedens omnichannel indsats.Deltageren kan behandle og anvende omnichannel relevant data til at udvikle markedsføring rettet mod virksomhedens målgruppe.Deltageren kan vurdere effekten af virksomhedens omnichannel markedsføring og identificere nye muligheder for udvikling.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer40995 -

Nye kunder via viral markedsføring

Målgruppe: Målgruppen er medarbejdere og selvstændige, der til daglig arbejder med markedsføring i handels- og servicevirksomheder.

Deltageren kan med udgangspunkt i virksomhedens e-strategi (markedsføringsstrategi på Internettet) anvende viral markedsføring til at styrke virksomhedens online markedsføringsindsats.Deltageren kan anvende forskellige virale markedsføringsmedier og -kanaler, herunder sociale netværk, nichesites, communities, blogs mm., og kan vurdere hvilke og hvornår de skal bringes i spil i forhold til virksomhedens ønskede målgruppe.Deltageren kan bistå ved udarbejdelsen af en markedsføringskampagne og kan placere/uploade den i de relevante medier.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden

Fagnummer45909 -

Videooptagelse i medarbejderens jobfunktion

Målgruppe: Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet. Uddannelsesmålet henvender sig til deltagere uden de store forudsætninger indenfor digital videobehandling, men som vil opnå den nødvendige viden svarende til at kunne, på en ukompliceret måde, anvende digitale videofilm i forbindelse med sit arbejde.

Deltageren kan på et grundlæggende niveau anvende digitale videokameraer til optagelse af videofilm ved udførelsen af arbejdsopgaver, der benytter videofilm som hjælpemiddel. Deltageren kan optage videofilm til brug for opgaver såsom sagsdokumentation, teknisk dokumentation, præsentationsmateriale til salg, hjemmeside og produktblade, instruktion og undervisning samt e-handel.Herudover kan deltageren overføre videofilm til andre digitale medier, samt skelne mellem de forskellige filformater som videofilm lagres i.

Læs mere om kurset på UddannelsesGuiden


Undervisningssted
IBC Kurser - Innovationsfabrikken
Birkemosevej 1
6000 Kolding
Kviknummer
621402ika15603b20
Startdato
19-10-20
Slutdato
16-12-20
Undervisningstidspunkt
Kl. 09-1625
Undervisningsform
Dagundervisning
Garantikursus
Nej
Min. deltagerantal
7
4
Tilmeldingsfrist
18-10-20
FagDageNormpris*
Anvendelse af sociale medier i virksomheden3378
Multikanalmarkedsføring - anvendelse3378
Nye kunder via viral markedsføring2252
Videooptagelse i medarbejderens jobfunktion2376
Samlet kursuspris:*
1384 kr.
*Kursister med videregående uddannelse skal betalefuld pris.
Kontakt
Jannie B. Holm
7224 1764
jbho@ibc.dk
Hvis du vil tilmelde dig et enkelt fag, så henvend dig til uddannelsesstedet.
Deltagerpris med statstilskud
For AMU-, VEUD- og GVU-kurser samt deltidsuddannelser er normprisen reduceret med statstilskud, som bortfalder hvis kursisten ikke tilhører målgruppen for almen og erhvervsrettet voksenuddannelse. Kursister med videregående uddannelse og ledige skal betale fuld pris. Desuden skal kursister fra Grønland eller Færøerne, der ikke har bopæl eller beskæftigelse i Danmark betale fuld pris for AMU-kurser.

GVU giver gratis kurser
Hvis du tager AMU-kurser som del af din GVU (Grundlæggende VoksenUddannelse) deltager du gratis, uanset den pris, der er angivet. Og du er stadig berettiget til tilskud.

Kursustilskud
Du kan muligvis få tilskud til erhvervsrettet efteruddannelse, fx VEU-godtgørelse, befordringstilskud og kost og logi. Læs mere om kravene og mulighederne for tilskud på www.borger.dk.

Betalingsloven
Hvis du er omfattet af betalingsloven, skal kommunen/jobcenteret godkende din efteruddannelse. På Undervisningsministeriets hjemmeside, kan du se, hvem der er omfattet af betalingsloven.www.uvm.dk


Ledige
Du kan ikke selv tilmelde dig kurser på EfterUddannelse.dk, hvis du er ledig. Men du kan printe kursusbeskrivelsen og henvende dig til dit jobcenter med ønsker om efteruddannelse.

Ledige pladser
Hvis det kursus, du gerne vil tilmelde dig er fyldt op, kan du kontakte uddannelsesstedet for at blive skrevet på venteliste.
Gå til STIL's hjemmeside